Ponad 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie
Biuro Reklamy Polsat Media podało ceny reklam na marzec br. Najwięcej kosztuje reklama przy emitowanych w dni powszednie wieczorem "Wydarzeniach", a także spoty emitowane w niedzielnym paśmie kabaretowym.

60,2 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez VAT i rabatów) kosztuje reklama przy "Wydarzeniach" emitowanych wieczorem w dni robocze. Stawka dla emisji w niedzielne wieczory to 35,1 tys. zł.
Zaledwie 300 zł mniej - 59,9 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę w niedzielnym paśmie "Kabaret na żywo". Na 55,7 tys. zł wyceniono spot przy show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", a na 54 tys. zł reklamy przy serialu "Pierwsza miłość".
51,6 tys. zał zapłacą marketerzy zainteresowani obecnością w bloku przy serwisie sportowym w niedziele i 64,8 tys. zł przy emisjach od poniedziałku do piątku. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 49,1 tys. zł i 35,8 tys. zł.
Na przełomie lutego i marca br. Polsat startuje z nową, wiosenną ramówką, w której powracają już znane widzom programy, jak i nowości.
Za reklamę przy "Hell's Kitchen. Piekielna kuchnia" trzeba zapłacić 32,3 tys. zł, przy programie "Nasz nowy dom" - 49,4 tys. zł, przy "Ninja Warrior Polska" - 39,5 tys. zł.
Która stacja wiosną przyciągnie więcej widzów: Polsat czy TVN? "Obie ramówki bazują na tym, co znamy i lubimy"Spot przy serialu "Przyjaciółki" wyceniono na 37,6 tys. zł, przy serialu "Sługa narodu" - na 43 tys. zł, przy "Wotum nieufności" - 38 tys. zł, przy serialu "Matka" - 36,5 tys. zł, a przy serialu "Lulu" - 34,8 tys. zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ponad 60 tys. zł za reklamę przy "Wydarzeniach" w Polsacie