SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio najlepiej ocenioną instytucją na rynku mediów

Polskie Radio numerem jeden na rynku polskich mediów

Znane są wyniki badania typu OMNIBUS przeprowadzonego w dniach 14-15 czerwca 2003 roku, na reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski (liczba badanych - 1033 osoby) przeprowadzonego przez Pracownie Badań Społecznych w Sopocie (na zlecenie NIK-u)

Respondenci oceniali podane instytucje odpowiadając na pytanie: "Proszę powiedzieć jak Pan ocenia działalność...?", wybierając jedną z trzech odpowiedzi "dobrze', "źle", "trudno powiedzieć".

Polskie Radio uzyskało 85% ocen pozytywnych i jest to drugi w kolejności wynik po Straży Pożarnej (94%).

Polskie Radio było jednocześnie najlepiej ocenioną instytucją na rynku mediów. Następnymi w kolejności po PR S.A. były: Telewizja TVN (71% ocen pozytywnych), Telewizja Publiczna (68%), Telwizja Polsat (66%).

Polskie Radio zanotowało w czerwcu wzrost odsetka ocen pozytywnych w stosunku do poprzedniej fali badania (marzec br.) o 3pkt.%.

Działalność Polskiego Radia była częściej oceniana pozytywnie przez osoby młodsze (wiek: 18-39 lat) oraz osoby z wykształceniem wyższym.

W badaniu respondenci nie ocenili m.in. dwóch największych rozgłośni radiowych w Polsce czyli RMF FM i Radia Zet.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio najlepiej ocenioną instytucją na rynku mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl