Prezes T-Mobile: Operator komórkowy musi wyróżnić się czymś więcej niż ceną
- Myślę, że w najbliższym czasie decyzjami klientów operatorów telekomunikacyjnych w większym stopniu będą kierowały jakość i różnorodność oferty niż cena usług - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile Polska.
- Trendy na rynku telekomunikacyjnym w Polsce - podobnie, jak w całej Europie - są spadkowe. Jest to spowodowane zmianami regulacyjnymi, które sprawiły, że przychody w branży telekomunikacyjnej tylko w tym roku (w Polsce) zmniejszą się o około 8-10 procent. Telekomy jednak - odpowiadając na potrzeby rynku oraz możliwości, jakie dają im zaawansowane technologicznie innowacyjne projekty - wchodzą w nowe obszary swojej działalności, co daje im potencjał do rozwoju. T-Mobile postawił na rozwój w pięciu obszarach, jakimi są: finanse, telemedycyna, energetyka, transport oraz szerokorozumiane ICT. Przy czym, priorytetem funkcjonowania podstawowego biznesu jest jakość świadczonych usług, w tym szczególnie jakość sieci telekomunikacyjnej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Miroslav Rakowski.
- Obecnie w większości same oferty, które dostępne są w portfolio operatorów dla klientów indywidualnych czy też biznesowych, są do siebie bardzo zbliżone. Dziś operator musi wyróżnić się czymś więcej niż samą ceną. Dla T-Mobile to zdecydowanie jakość sieci jest priorytetem i jestem przekonany, że to właśnie nas wyróżnia. Różnice są szczególnie widoczne dla tych, którzy kiedyś korzystali z innych sieci, a dziś są naszymi klientami - podkreśla Rakowski.
Jak cenowa wojna i zalew tanich zryczałtowanych ofert zmienią polski rynek telekomunikacyjny? - Na polskim rynku telekomunikacyjnym największy wpływ na obniżenie jego wartości mają zmiany regulacyjne. Nowe niższe oferty są na kolejnym miejscu. Myślę, że w najbliższym czasie decyzjami klientów w większym stopniu będą kierowały jakość i różnorodność oferty niż cena usług. Gdyż te w Polsce są już na bardzo niskim poziomie - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl szef T-Mobile Polska.
Z Mirosłavem Rakowskim, prezesem zarządu spółki T-Mobile Polska, rozmawiamy o polskim rynku telekomunikacyjnym oraz o głównych wyzwaniach dla T-Mobile Polska na najbliższe lata.
1 2

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Prezes T-Mobile: Operator komórkowy musi wyróżnić się czymś więcej niż ceną