Programami TVN zainteresowane rynki wschodnie
Największym zainteresowaniem na targach MIPCOM w Cannes cieszą się stare serialowe formaty TVN "Magda M." (Magda M.) i "Kryminalni" (Crime Detectives). Chęć kupna przejawia przede wszystkim Europa Środkowo-Wschodnia.
- "Magdę M." i "Kryminalnych" nadawcy chcą kupić jako gotowe formaty, bądź jako adaptacje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aneta Zaręba, Sales Executive TVN.
Serialami interesują się przede wszystkim Rosja, Ukraina i Białoruś. Podobnie jest z komediami romantycznymi "Tylko mnie kochaj" (Just Love Me), i "Nigdy w życiu" (Never Ever).
- Co prawda, rynki wschodnie są przepełnione filmami amerykańskimi, ale coraz chętniej otwierają się na polskie - dodaje Zaręba.
TVN nie jest szczególnie znany z kręcenia dokumentów. Tymczasem na targi MIPCOM w Cannes przyjechał z wieloma produkcjami z tej działki - bardzo popularną w naszym kraju serią "Wielkie ucieczki" (Great Escape), i nowymi, w większości wyprodukowanymi przez stację na potrzeby kanału TVN Discovery Historia: "Emigranci" (Emigrants) o polskich emigrantach w Izraelu, "Archiwum X - śledztwa po latach" (The X-Files - Cold Cases), gdzie przedstawiono nowe dowody w niewyjaśnionych, często zaskakujących sprawach sprzed lat, czy serią historyczną "Tropiciele tajemnic" (Explorers).
TVN już po raz drugi ma swoje stoisko w Cannes. Reklamuje tam przede wszystkim nowości. W portfolio znajduje się "Świadek koronny" (The State Witness), "Twarzą w twarz" (Face-to-Face), "Odwróceni" (Insiders), ale są też obecne formaty znane z kanałów tematycznych jak: "Firma" (The Company), "Dama Pik" (Queen of Spades), "Misja Martyna" (Mission Martyna), "Salon piękności" (Beauty Shop). Jest również animacja "Przytulanki" (The Cuddlers).
Targi MIPCOM potrwają w Cannes do 12 października.
Dołącz do dyskusji: Programami TVN zainteresowane rynki wschodnie