„Projekt Lady 2” stracił 460 tys. widzów. TVN zarobił z reklam 13,07 mln zł
Reality-show „Projekt Lady 2” oglądało średnio 1,47 mln widzów, o 460 tys. osób mniej niż premierową odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji był wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł.

Drugi sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany był w poniedziałki o godz. 20.55, w okresie od 12 czerwca do 28 sierpnia br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 1,47 mln osób, co przełożyło się na 11,20 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów obejrzało odcinek z 3 lipca, który zgromadził 1,64 mln widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Projekt Lady” stracił 460 tys. widzów. Pokazywany wówczas pierwszy sezon produkcji śledziło średnio 1,93 mln osób, co przekładało się na 14,03 proc. udziału w 4+ oraz 18,19 proc. w 16-49.
TVN w paśmie nadawania reality-show zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat z udziałem na poziomie 12,74 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej i siatkowej. Trzecia była Jedynka (8,74 proc.; m.in. serial „Wichry wojny” i filmy), a czwarta - Dwójka (7,60 proc.; gł. filmy fabularne).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był wiceliderem rynku.

Wpływy reklamowe z 2. sezonu programu, liczącego 12 odcinków, wyniosły 13,07 mln zł. Dla porównania, 1. seria z reklam, licząca 9 odcinków, przyniosła 6,99 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Bohaterkami programu są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.
Drugą edycję reality-show wygrała Roksanda Gac.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady 2” stracił 460 tys. widzów. TVN zarobił z reklam 13,07 mln zł