Udział w specjalnym odcinku "Przyjaciół" do wygrania w charytatywnej akcji
Ekipa "Przyjaciół" przyłączyła się do trwającej w USA akcji pomocowej "All In Challenge", z której dochód zostanie przeznaczony na walkę ze skutkami koronawirusa. W loterii można wygrać spotkanie z ekipą kultowego serialu na planie specjalnego odcinka "Friends", szykowanego dla platformy HBO Max.
W USA celebryci i gwiazdy angażują się w akcję "All In Challenge", w której zbierane są środki dla amerykańskich organizacji pomocowych America's Food Fund, Meals on Wheels America oraz No Kid Hungry. Pieniądze zbierane są na posiłki dla osób dotkniętych ekonomicznymi skutkami koronawirusa - w USA w kilka tygodni kilkanaście milionów osób straciło pracę przez epidemię.
W akcji "All In Challenge" znane osoby wystawiają na aukcje swoje przedmioty, możliwość spotkań czy inne gratki dla fanów. Do pomocy przyłączyła się obsada "Przyjaciół" - Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry i David Schwimmer.
Na aukcję wystawiono spotkanie z obsadą w czasie nagrania specjalnego odcinka "Przyjaciół", który powstaje dla nowej platformy HBO Max. W studiu Warner Bros zwycięzca aukcji będzie mógł wypić kawę z aktorami w kawiarni Central Perk, zwiedzić plan filmowy i przyjrzeć się nagraniu od kulis. Cena wywoławcza za bilet to 10 dolarów.
O aukcji poinformowała na swoim profilu w mediach społecznościowych Jennifer Aniston.
Zainteresowani mogą zgłaszać się do 8 maja. Z uwagi na epidemię, na razie nie potwierdzono, kiedy nagranie odcinka się odbędzie.
W ramach inicjatywy "All In Challenge", która ruszyła w połowie kwietnia, zebrano już ponad 14 milionów dolarów. Zaangażowały się w nią takie gwiazdy jak Leonardo DiCaprio, Gwyneth Paltrow, Justin Bieber i Madonna.
HBO Max wystartuje na amerykańskim rynku 27 maja 2020 roku. W ofercie znajdzie się 10 tysięcy godzin treści, wśród nich „Friends” i „The Big Bang Theory”, a także oryginalne produkcje na potrzeby serwisu. Miesięczna subskrypcja w HBO Max będzie kosztowała 14,99 dolara.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Udział w specjalnym odcinku "Przyjaciół" do wygrania w charytatywnej akcji