Q.Quadrat zmienia wizerunek i obszar działalności
Agencja reklamowa Q.Quadrat zmienia obszar działalności na PRantykryzysowy i eventowy. Jednocześnie firma odświeża swoje logo,hasło reklamowe i stronę internetową.
Agencja reklamowa Q.Quadrat zmienia profil na public relations ibędzie zajmować się komunikacją antykryzysową, organizowaniemeventów i działaniami impresaryjnymi dla VIP-ów. Firma zaczyna teżwspółpracę z agencjami z Trójmiasta, poszerzając w ten sposób gronoswoich klientów.
Zmianie obszaru działalności Q.Quadrat towarzyszy odświeżeniejej wizerunku. Agencja ma nowe logo, hasło "Geometria Promocji" iserwis internetowy, który uruchomiono pod adresem www.quadrat.com.pl. Zmienionywizerunek Q.Quadrat, inspirowany magicznym światem filmu iutrzymany w klasycznej konwencji, przygotowali Michał Zarzycki zserwisu Esklep PR oraz Łukasz Chołyst, reprezentującydwakroki.com.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Q.Quadrat zmienia wizerunek i obszar działalności