RMF FM liderem, ale traci najwięcej w I półroczu. Maryja, Pogoda i SuperNova z największymi wzrostami
W pierwszym półroczu br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskały ex aequo Maryja, Pogoda i SuperNova - raport Wirtualnemedia.pl.
Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od stycznia do czerwca 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 30 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 1,2 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,5 proc. (udział tej stacji względem fali styczeń-czerwiec 2023 roku się nie zmienił).
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,4 proc. (w dół o 0,1 pkt. proc.).
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wyniósł 4,9 proc. (do góry o 0,1 pkt. proc.). Czołową piątkę uzupełnia Audytorium 17 (4,2 proc.; - 0,1 pkt. proc.).
Maryja, Pogoda i SuperNova najbardziej do góry
Największymi wzrostami w zestawieniu - wynoszącymi 0,3 pkt. proc. pochwalić się mogły trzy stacje: Radio Maryja, Radio Pogoda i Radio SuperNova. Wynik pierwszej wzrósł do 1,7 proc., drugiej - do 1,3 proc., a trzeciej - do 0,9 proc.


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem, ale traci najwięcej w I półroczu. Maryja, Pogoda i SuperNova z największymi wzrostami