Rafał Arciszewski w Grupie ZPR Media
Rafał Arciszewski objął stanowisko business intelligence managera w spółce Time. Ostatnio pracował w Polska Press.

Arciszewski ma odpowiadać za budowę i wprowadzenie w życie strategii danych oraz kształtowanie kultury organizacyjnej opartej o dane.
Do jego zadań należy m.in. wdrożenie systemu Business Intelligence, rozwój kompetencji i rozwiązań analitycznych wspomagających pracę organizacji oraz optymalizacja procesów związanych z wykorzystaniem danych.
Jak podkreśla, za cel stawia sobie zapewnienie jakości i użyteczności danych.
Ostatnio w Polska Press
Rafał Arciszewski przez ostatnie 13 lat pracował w Polska Press. Zajmował się tam analityką danych. Przez ostatnie osiem lat był dyrektorem centralnego działu analiz. W Polska Press Grupie zbudował dział analiz, który wspierał firmę, m.in. w obszarach analityki internetowej, redakcyjnej, sprzedażowej, powierzchni reklamowej czy kontrolingu.
Od 10 lat jest członkiem zespołu metodologicznego działającego w ramach spółki Polskie Badania Internetu, która odpowiada za badanie Mediapanel.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Rafał Arciszewski w Grupie ZPR Media