Reebok planuje działa marketingowe na igrzyska
Reebok postanowił ponownie zastanowić się nad swoim planemmarketingowym w trakcie zbliżających się igrzysk olimpijskich wPekinie.
Wchodząca w skład Adidas Group marka odzieży sportowej napotkałana wiele "praktycznych i logistycznych" przeszkód we współpracy zchińskimi władzami - informuje serwis Brand Republic.
W związku z tym Reebok prawdopodobnie zrezygnuje z planustworzenia w trakcie sierpniowej imprezy firmowego miejsca, gdziemiałyby się spotykać media, zaproszeni goście i sportowcy.Wcześniej takie centrum było kluczowym elementem kampaniimarketingowej marki.
Reebok nie ujawnił o jakie dokładnie problemy chodzi.Poinformował tylko, że będzie szukał innych sposobów nazaprezentowanie swojej marki i umożliwienie mediom dostępu dosportowców w trakcie olimpiady.
"Media mają dostęp do wszystkich sportowców poprzez oficjalnekanały. W przeszłości na tego typu imprezach zawsze próbowaliśmydać mediom dodatkowy dostęp" - stwierdziła rzeczniczka Reeboka.
źródło: Brand Republic

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Reebok planuje działa marketingowe na igrzyska