Trzy nowe programy zimą w Polsat Games
W Polsat Games zadebiutowały trzy nowe programy, będące ofertą stacji na zimową ramówkę: „ROJcast”, „Strach się bać” i „Smocze Jaja”.
Pierwsza z nowości to naukowy i popkulturowy cykl o grach komputerowych „ROJcast”, który prowadzi Patryk Rojewski.
- W programie „ROJcast” w przeważającej mierze sięgam po tytuły, których nigdzie wcześniej nie ogrywałem. W tym programie patrzę na gry przez pryzmat nauki. Oprócz analizy danego tytułu od strony jego konstrukcji, widzowie dowiedzą się również wielu rzeczy z dziedziny socjologii nowych mediów. Tłumaczę, jak i na co wpływają gry, jakie mechanizmy są wdrażane podczas ich produkcji oraz jak gracze zachowują się w wirtualnych środowiskach - komentuje Patryk „Rojson” Rojewski.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Premierowe odcinki cyklu „ROJcast” w Polsat Games oglądać można w soboty o godz. 12.00, począwszy od 25 listopada 2023 roku.
„Strach się bać” w dni powszednie o północy
Od poniedziałku do piątku o godz. 24.00 (od 20 listopada) Polsat Games pokazuje „Strach się bać”. W ramach cyklu prezenterka Agata Pachole oraz fanka szachów i influencerka Ola Tarnowska rozgrywają partie w grę „Outlast”.
Powtórki programu oglądać można w dni powszednie o 22.00.
Rozrywkowy show „Smocze Jaja” poświęcony uniwersum „Dragon Balla”
Przez cały tydzień Polsat Games serwuje widzom maratony z kultowym anime „Dragon Ball”. Premiery nowych odcinków o przygodach Goku i jego przyjaciół emitowane są od poniedziałku do piątku o 13.30. Natomiast dwa odcinki nadawane od 20.00 oglądać można w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami.
W każdą sobotę o godzinie 13.00 (od 25 listopada) premierę ma nowy show Mikołaja „Silv4na” Sinackiego zatytułowany „Smocze Jaja”, który poświęcony jest uniwersum „Dragon Balla”. Komentator e-sportowy z poczuciem humoru wprowadza widzów do świata swojego ulubionego anime. Wspierają go m.in.: twórczyni internetowa Karolina „Nieuczesana” Brodnicka, YouTuber Dominik Bos oraz internetowy influencer Marcin Malczyński.
Za produkcję, marketing i promocję stałych i nowych pozycji w ramówce Polsat Games, odpowiedzialna jest agencja gamingowa i dom produkcyjny Frenzy, specjalizujący się w esporcie i gamingu.
Średni udział Polsat Games w 2022 roku wyniósł 0,04 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Trzy nowe programy zimą w Polsat Games