Nowe kanały w Canal+ online i kolejna aplikacja platformy
Platforma cyfrowa Canal+ rozszerzyła ofertę serwisu streamingowego Canal+ online o kanały: Polsat Games, Eska Rock TV i TeenNick. W sklepach Play i Appstore pojawiła się też aplikacja Strefa Canal+ na urządzenia mobilne.

Z nowych kanałów mogą korzystać tylko abonenci Canal+, czyli posiadacze oferty satelitarnej, których wiąże z operatorem płatnej telewizji długoterminowa umowa. Wchodzą one w skład ich pakietów satelitarnych. Na razie dodatkowe stacje nie są dostępne dla subskrybentów serwisu Canal+ online, którzy mogą w dowolnym miesiącu anulować subskrypcję.
Nowa aplikacja do obsługi konta abonenckiego
Operatorzy płatnej telewizji starają się uprościć obsługę abonenta. Redukują też koszty funkcjonowania infolinii. Niedawno informowaliśmy, że Canal+, UPC i Vectra korzystają z botów w call center. Teraz Canal+ zdecydował się uruchomić aplikację „Strefa Canal+”, z której można korzystać na smartfonach z systemami operacyjnymi Android oraz iOS.



Za pośrednictwem nowej aplikacji można zapoznać się z informacjami o nowościach w ofercie, funkcjonowaniu salonów platformy, zamówić filmy VOD, sprawdzić czy rachunki zostały opłacone albo poszerzyć ofertę programową.
Koniec nc+ GO
Dzięki ostatniemu rozszerzeniu oferty Canal+ online dla abonentów w serwisie są dostępne prawie wszystkie stacje z pakietów satelitarnych poza podstawowymi kanałami naziemnymi TVP, TVN i Polsatu. Z usługi można korzystać na smartfonach, tabletach, komputerach, a także telewizorów i przystawkach z Android TV i Tizen.
Canal+ przez wiele miesięcy zabiegał o to, żeby klienci przestali korzystać ze starszej wersji aplikacji streamingowej, czyli nc+ GO. Niedawno przestała działać jej strona internetowa. Nazwa nc+ GO odnosiła się do nieistniejącej już platformy cyfrowej nc+, którą zastąpiła właśnie platforma Canal+.
Bez aktualnej liczby abonentów Canal+ w Polsce
Pod koniec grudnia 2021 roku Canal+ miał na całym świecie 23,7 mln abonentów. To wzrost o 1,6 mln w porównaniu z końcem 2020 roku. Aż 0,9 mln nowych klientów to mieszkańcy Afryki, 0,4 mln Francuzi, a 0,3 mln firma pozyskała na pozostałych rynkach europejskich, w tym polskim. Konkretnych danych w odniesieniu do Polski zabrakło. Z prezentacji wynika jedynie, że w całej Europie poza Francją firma miała pod koniec 2021 roku 5,658 mln abonentów. W serwisie korporacyjnym Canal+ Polska informuje, że posiada 2,7 mln abonentów. Takie same dane operator podał jednak przed rokiem.
Z raportu finansowego Vivendi wynika, że w ub.r. przychody Grupy Canal+ wyniosły 5, 770 mld euro, co oznacza wzrost o 5,2 proc. w porównaniu z 2020 rokiem. W 2021 roku rentowność Grupy Canal+ poprawiła się w porównaniu do 2020 r. wskaźnik EBITA wyniósł 480 mln euro, w porównaniu do 435 mln euro w 2020 r., co oznacza wzrost o 10,4 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nowe kanały w Canal+ online i kolejna aplikacja platformy
z regulaminem usługi z 6.11.2020 r