„Roztańczona Polska” hitem TVP3. Koncerty kilkukrotnie podnoszą wyniki stacji
Koncerty w ramach pierwszej edycji „Roztańczonej Polski - letniej trasy TVP” po 12 tygodniach emisji ogląda średnio 529 tys. widzów. Transmisje kilkukrotnie podnoszą średnie dobowe udziały TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Roztańczoną Polskę - letnią trasę TVP” na antenie TVP3 oglądać można w niedziele po godz. 20.00, począwszy od 14 maja 2023 roku. Średnia widownia nadawanych na żywo koncertów do 6 sierpnia br. wyniosła 529 tys. osób, co przełożyło się na 4,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,36 proc. w grupie 16-49 oraz 2,91 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 701 tys. oglądających, zgromadził koncert, który odbył się 30 lipca w Sochaczewie.

„The Voice of Poland” i „The Voice Senior” bez Małgorzaty Tomaszewskiej. Program poprowadzi Marta ManowskaNa cykl „Roztańczona Polska - letnia trasa TVP” składa się 18 koncertów, które odbywają się co tydzień w różnych miejscach Polski. W pierwszej odsłonie wydarzenia są to takie miejsca jak: Bogatynia, Gorzów Wielkopolski, Stalową Wolę, Łomżę, Gryfino, Łowicz, Ostrów Wielkopolski, Jaworzno, Władysławowo, Chełmno, Sochaczew, Zamość, Myślenice, Opole, Kielce, Wilno i Warszawa.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Roztańczona Polska” hitem TVP3. Koncerty kilkukrotnie podnoszą wyniki stacji
O co ci chodzi człowieku. Co to za zlepek wyrazów?