Rusza internetowy system reklamowy Ad4Mass
Udostępniono automatyczny system reklamy internetowej Ad4Mass. Dostępnych jest w nim dziewięć formatów graficznych.
Uruchomiony właśnie internetowy system reklamowy Ad4Mass jest skierowany zarówno do wydawców stron, jak i reklamodawców. Ci pierwsi mogą w serwisie ad4mass.pl wprowadzić informacje o swoich witrynach i wycenić udostępnione w nich miejsca reklamowe. Natomiast reklamodawcy mogą w prosty, zautomatyzowany sposób tworzyć i zlecać kampanie, dobierając spośród oferty wydawców serwisy i powierzchnie spełniające ich oczekiwania. – Wśród wydawców liczymy na pozyskanie właścicieli małych i średnich witryn internetowych, które nie są w stanie dołączyć do dużych sieci reklamowych – opisuje Piotr Kasprzycki, prezes GTW Media, spółki kontrolującej Ad4Mass. – W przypadku reklamodawców sytuacja wygląda podobnie: zależy nam na małych i średnich firmach, dla których koszt standardowej kampanii reklamowej w internecie jest za duży – dodaje.
Ad4Mass oferuje dziewięć rozmiarów powierzchni reklamowej, m.in.: standard skyscrapper 120px600px, medium rectangle 300px250px i billboard 750px100px, oraz wszystkie popularne typy reklam: jpeg, gif, animowany gif, flash i swf. Przed obecnym uruchomieniem system był do końca marca testowany. – Wyróżnia nas przejrzysta i czytelna obsługa, brak formalności i ograniczeń zamieszczanych materiałów oraz szybkość działania – wylicza Piotr Kasprzycki. – W ciągu najbliższych 12 miesięcy chcemy pozyskać do naszego systemu 2 tys. wydawców i osiągnąć zasięg rzędu 1 mln real users dziennie – deklaruje.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Rusza internetowy system reklamowy Ad4Mass