Ruszyła internetowa kampania ArthroStop
Od początku lutego w internecie trwa kampania preparatów ArthroStop. Akcja obejmuje artykuły edukacyjne w serwisach o zdrowiu i dla seniorów oraz linki sponsorowane w Google.
Artykuły wykorzystywane w internetowej kampanii ArthroStop zachęcają do aktywnego wypoczynku i dbania o kondycję. Teksty promują jednocześnie preparaty tej marki – krem, żel i tabletki, podkreślając, że pomagają one utrzymać stawy w dobrej formie.

Kampania obejmuje serwisy o zdrowiu i dla osób starszych (m.in. senior.pl i poradnikzdrowie.pl) oraz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji – zaplanowanej do końca maja – zajmuje się dom mediowy Media Contacts.
Marketing internetowy
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ruszyła internetowa kampania ArthroStop