Rysiek i Winston reklamują telefony bez umowy w Heyah (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowa telefonów bez umowy w Heyah. W akcji – przygotowanej przez PTC we współpracy z firmami G7, Engine i Starcom – występują kot Rysiek i pies Winston.
W ruszającej właśnie kampanii reklamowej Heyah kot Rysiek i pies Winston pokazują, że w tej sieci dostaje się za nic. Żartobliwy przekaz wspiera ofertę „Telefon bez umowy”, w ramach której każdy użytkownik Heyah na kartę, zgłaszając się do programu i regularnie doładowując konto za 30 lub 50 zł, po roku może otrzymać nowy telefon bez żadnej umowy w promocyjnej cenie, już od 1 zł.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę i internet.
Kampanię przygotował dział marketingu Heyah we współpracy z agencjami G7 i Engine oraz domem mediowym Starcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Rysiek i Winston reklamują telefony bez umowy w Heyah (wideo)