Schneider Electric Polska wybiera w przetargu d*fusion communication
Firma Schneider Electric Polska, będąca cyfrowym partnerem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i wydajności energetycznej, rozpoczęła współpracę w zakresie usług public relations i social media z agencją d*fusion communication.
Agencja zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą komunikacyjną Schneider Electric i jej ekspertów w Polsce. Do zadań D*fusion należą działania z zakresu media relations i social media.
Jednym z celów komunikacyjnych jest edukacja na temat zielonej transformacji energetycznej. - Wierzymy, że wspólnie będziemy mogli skupić się na temacie ekologicznego i wydajnego rozwoju energetycznego w cyfrowym wydaniu i wspólnie udowodnimy, że infrastruktura przyszłości ma kolor zielony - mówi Magdalena Czopik, dyrektor marketingu Schneider Electric na region Europy Środkowo-Wschodniej.
D*fusion wybrano w przetargu. Umowę zawarto na czas nieokreślony.
Z ramienia agencji d*fusion za obsługę PR Schneider Electric Polska odpowiada zespół B2B prowadzony przez Piotra Jamrogiewicza, zaś za obsługę social media zespół digitalowy, którym kieruje Kamil Gołdy.
Wcześniej działaniami PR dla Schneider Electric Polska zajmowała się agencja Flywheel.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Schneider Electric Polska wybiera w przetargu d*fusion communication