Nowy serial komediowy „Mamy to” od 23 marca w Player.pl
We wtorek, 23 marca w serwisie Player.pl odbędzie się premiera nowego komediowego serialu „Mamy to”, który przedstawia codzienne życie rodziców - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
„Mamy to” to nowy serial Player Original, który został oparty na autorskim pomyśle Laury Breszki i Katarzyny Kołeczek. Bohaterami produkcji są dwie pary.
- Odrobinę spanikowani i zagubieni Ada (Katarzyna Kołeczek) i Szymon (Szymon Mysłakowski), którzy powitali właśnie na świecie pierwsze dziecko. Drugim rodzicielskim teamem są ich sąsiedzi - zaprawieni w bojach Ewa (Laura Breszka) i Szymon (Szymon Roszak) - niedawno urodziła się im druga córka. Całą czwórkę połączy niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju doświadczenie jakim jest posiadanie potomstwa - czytamy w opisie fabuły.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Producentem wykonawczym 10-odcinkowego serialu „Mamy to” jest Dorota Kośmicka-Gacke (Jake Vision DGA-Studio) i Jan Kępiński. Reżyser produkcji to Piotr Kumik. Za kamerą stanął Paweł Dyllus. Redaktorem prac literackich jest Mateusz Płocha, a za scenariusz odpowiadają Łukasz Sychowicz (scenarzysta prowadzący), Jakub „Muflon” Rużyłło oraz Paweł Nowak.
Kierownikiem produkcji jest Robert Feluch. Autorka scenografii to Marcelina Początek, charakteryzacji - Paulina Celińska, kostiumów - Anna Męczyńska i Jacek Mozolewski. Za wybór obiektów odpowiada Kaja d’Erceville.
Premiera 23 marca w Player.pl
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że komediowy serial „Mamy to” w serwisie Player.pl zadebiutuje we wtorek, 23 marca 2021 roku. Tego dnia w serwisie zostaną udostępnione pierwsze dwa odcinki, premiery kolejnych będą się odbywać w tygodniowych odstępach.
Player Original to produkcje własne Playera, realizowane specjalnie na zamówienie serwisu i dostępne w nim ekskluzywnie. Do tej pory w bibliotece znalazły się m.in. seria „Chyłka”, „Szadź”, „Żywioły Saszy - Ogień”, „Nieobecni”, „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”, „Top Model. Front Row” i „Fame czy Shame”.
Według badania Gemius/PBI w styczniu br. player.pl miał 3,85 mln użytkowników. Od wtorku, 16 lutego wszystkie treści serwisu Player.pl (Grupa TVN Discovery) dostępne będą wyłącznie w płatnych pakietach. W ramach nowego pakietu, kosztującego 4 zł miesięcznie, emitowane są reklamy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowy serial komediowy „Mamy to” od 23 marca w Player.pl