Shakira globalną ambasadorką reklamową Activii (wideo)
Pod hasłem „Dobre samopoczucie bierze się ze środka” rusza międzynarodowa kampania reklamowa jogurtu Activia (Danone) z udziałem kolumbijskiej piosenkarki Shakiry. Za działania na rynku polskim odpowiadają VML, Young & Rubicam, MediaCom, MediaCom Create i ATW Communication.

Kampania „Dobre samopoczucie bierze się ze środka” rozpocznie się 16 marca br. jednocześnie w 50 krajach, premierą nowego spotu telewizyjnego. Jego tłem muzycznym jest piosenka „Dare (La, la, la)” z nowej płyty Shakiry, która trafi do sprzedaży 25 marca.
Spot nagrano w trzech wersjach: 45-sekundowej na potrzeby ogólnoświatowej premiery, jak i w 20- i 30-sekundowych wariantach przeznaczonych do lokalnych adaptacji. Jego przygotowaniem zajęła się agencja Vinizius Young & Rubicam Barcelona
Cała kampania będzie też obejmować inne media ATL (m.in. internet), kanały BTL (eventy, akcje samplingowe) i działania PR.

Za adaptację kampanii na polski rynek odpowiadają agencje Young & Rubicam oraz VML. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa, a obsługą facebokowego fanpage marki - agencja Mediacom Create. Aktywności public relations są realizowane wspólnie z agencją ATW Communications.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Shakira globalną ambasadorką reklamową Activii (wideo)