SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Skoki narciarskie: 3,59 mln widzów i 18,1 mln złotych z reklam

Zakończony w niedzielę sezon zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich 2008/2009 oglądało średnio 3,59 mln widzów. Relacjonująca go Jedynka dzięki transmisjom zanotowała wpływy cennikowe na poziomie 18,1 mln zł.

Transmisje konkursów Pucharu Świata śledziło nieco więcej widzów niż przed rokiem, notowały one jednak słabszy udział w rynku (31,69 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Sezon

AMR

SHR%

2004/2005

5 981 670

49,45%

2005/2006

4 453 171

39,76%

2006/2007

5 552 240

44,57%

2007/2008

3 587 605

35,12%

2008/2009

3 591602

31,69%


Spośród wszystkich zawodów w sezonie 2008/2009 najwięcej widzów zgromadził pierwszy konkurs w Zakopanem, który odbył się 17 stycznia br. Jego transmisję obejrzało 5,64 mln. Na drugim miejscu znalazła się relacja z zawodów w Vancouver (5,6mln), a trzecim - ostatni konkurs w Zakopanem (5,57 mln).

TOP 10 DATA AMR SHR% (4+) SHR%(16-49
ZAKOPANE 17-01-2009 5637580 42,69% 36,98%
VANCOUVER 25-01-2009 5604801 31,96% 27,37%
ZAKOPANE 16-01-2009 5566864 42,23% 37,64%
PLANICA 22-03-2009 4859974 40,10% 37,12%
VANCOUVER 24-01-2009 4330121 27,27% 23,55%
WILLINGEN 08-02-2009 4199407 31,79% 27,41%
TRONDHEIM 06-12-2008 4102411 35,38% 32,03%
LAHTI 07-03-2009 4072612 33,78% 27,81%
LILLEHAMMER 13-03-2009 4025817 35,57% 30,00%
OBERSTDORF 14-02-2009 3954203 33,09% 26,59%

Widzami zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w minionym sezonie byli głównie mężczyźni, osoby powyżej 40. roku życia, mieszkańcy wsi oraz najmniejszych miast oraz ludzie z wykształceniem podstawowym i średnim.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 56,48% 117

Kobiety 43,52% 84
Wiek 4-9 2,11% 35

10-15 3,94% 53

16 - 19 2,42% 40

20 - 24 3,55% 41

25 - 29 3,81% 44

30 - 34 5,74% 72

35 - 39 4,68% 69

40 - 44 5,42% 84

45 - 49 8,66% 116

50 - 54 12,49% 151

55 - 59 13,18% 178

60+ 33,99% 181
Wlk. miasta Wieś 39,63% 102

< 50 tys. 25,19% 106

50-100 tys. 8,93% 104

100-200 tys. 8,48% 107

> 200 tys. 17,77% 86
Zawód Top management 5,41% 67

Pracownicy średniego szczebla 11,96% 85

Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,41% 104

Emeryci 45,80% 174

Inni 15,42% 50
Wykształcenie Podstawowe 54,12% 121

Średnie 31,02% 103

Wyższe 8,81% 76

Inne 6,05% 45

Dołącz do dyskusji: Skoki narciarskie: 3,59 mln widzów i 18,1 mln złotych z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl