Małysz i Hołowczyc wracają w nowej reklamie Tyskiego
Kompania Piwowarska ruszyła z nowym sezonem kampanii marki Tyskie pod hasłem “Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”. Ponownie pojawiają się w niej Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc.
Nowy sezon kampanii – podobnie jak poprzedni – kierowany jest do szerokiego grona zmotoryzowanych: od codziennych kierowców przemieszczających się z punktu A do B, przez motocyklistów, aż po zawodowców, pasjonatów, konstruktorów, garażowych majsterkowiczów i fanów technologicznych gadżetów.
– Naszą kampanię kierujemy do wszystkich zmotoryzowanych - niezależnie od stylu jazdy, gustu czy posiadanego auta. Mamy świadomość, że jest to wyjątkowa grupa osób w naszym kraju, niezwykle różnorodna, ale i zjednoczona w kluczowych momentach. W ramach naszych działań chcemy budować społeczność, gdzie Tyskie Zero jest najlepszym możliwym wyborem dla kierowców - nie tylko z konieczności, ale jako rezultat dobrowolnej, odpowiedzialnej i aspiracyjnej decyzji. Wyborem, który łączy mimo różnic. W końcu wierzymy, że wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na TY – mówi Kamil Ochelski, junior brand manager Tyskie.
Niespodzianki dla konsumentów
W kampanii ponownie zobaczymy Adama Małysza i Krzysztofa Hołowczyca – sportowców, których połączyła wspólna pasja do motoryzacji i autentyczna relacja. Obaj startowali w Rajdzie Dakar, a dziś są codziennymi kierowcami.
Nowa odsłona kampanii zapowiada również niespodzianki dla konsumentów. W planach jest limitowana edycja produktu oraz specjalna aktywacja powstała we współpracy z Driftingowymi Mistrzostwami Polski, z którymi marka współpracuje drugi rok z rzędu.
Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith. Identyfikacja wizualna: agencja BNA. Za dodatkowe działania kreatywne oraz PR odpowiada Grupa Przestrzeń.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Małysz i Hołowczyc wracają w nowej reklamie Tyskiego