Social media w Polsce: Facebook i Twitter zastępują fora (infografika)
Zapraszamy do zapoznania się z infografiką towarzyszącą ostatniemu badaniu IRCenter dotyczącemu korzystania przez internautów z mediów społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, blogi, portale i fora internetowe.
W badaniu zaobserwowano odpływ głównie młodych użytkowników praktycznie na wszystkich tradycyjnych platformach społecznościowych. Z drugiej strony natomiast widoczna jest coraz większa aktywność tych, którzy pozostają.
- Interesująco wyglądają również dane dotyczące aktywności w social media od strony ewolucji najpopularniejszych platform społecznościowych. Te „stare”, tzn. fora internetowe czy portale, tracą na znaczeniu, a ich miejsce wypełniają Facebook i Twitter. Co ciekawe, wbrew szumnym zapowiedziom, wystartować nie może serwis Instagram. Pomimo drugiego roku wzrostu aktywności, pochodzi z niego niecałe 4 proc. wypowiedzi - komentuje wyniki badania Marcin Krzosek, dyrektor zarządzający IRCenter.
Facebook i YouTube najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi w Polsce, hyper social coraz mniej popularne
Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu pomiar trendów konsumpcji mediów cyfrowych w Polsce. Dane ilościowe zostały zebrane metodą CAWI za pośrednictwem panelu badawczego na reprezentatywnej próbie 1200 internautów. Część danych dotyczących wypowiedzi użytkowników została dostarczona przez SentiOne.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Social media w Polsce: Facebook i Twitter zastępują fora (infografika)