"Space Jam: A New Legacy": LeBron James, Królik Bugs i Xbox zapraszają do tworzenia gry (wideo)
Na przyszły rok zaplanowano premierę filmu "Space Jam: A New Legacy", czyli kontynuacji słynnego "Kosmicznego meczu" z 1996 r. z Królikiem Bugsem i Michaelem Jordanem. W nowej produkcji zagra inna ikona ligi NBA - LeBron James. Powstanie również arkadowa gra inspirowana filmem, w której wykorzystane zostaną najlepsze pomysły zgłoszone przez fanów w konkursie organizowanym przez Microsoft.
Microsoft ogłosił w mediach społecznościowych, że poszukuje osób, które przedstawią najlepsze pomysły na gry wideo. Konkurs potrwa do 30 grudnia br. i jest przeznaczony dla osób, które ukończyły 14. rok życia.
Aby wziąć udział w konkursie, należy zapoznać się z jego zasadami, wybrać gatunek gry oraz opisać swój koncept w mniej niż 500 słowach.
Dwóch szczęśliwców, którzy wygrają rywalizację, wcieli swoje pomysły w życie w grze "Space Jam: A New Legacy", dostępnej w 2021 r. dla posiadaczy subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate. Laureaci otrzymają również następujące nagrody: pakiet zwycięzcy z podpisanymi gadżetami od LeBrona Jamesa, zestawami "Space Jam: A New Legacy" i kartą Nike VIP, spersonalizowaną konsolę Xbox Series S, prywatny pokaz filmu z przyjaciółmi i rodziną, umieszczenie nazwiska w creditsach do gry oraz udział w wirtualnych warsztatach programistycznych Microsoft dla lokalnej społeczności.
Ponadto, Microsoft Store organizuje bezpłatne, inspirowane filmem "Space Jam: A New Legacy", wirtualne warsztaty poświęcone tworzeniu gier wideo. Uczniowie zbudują prototyp gry wideo przy użyciu kodowania blokowego na platformie MakeCode Arcade. Warsztaty te są dostępne online pod adresem aka.ms/SJANLcoding, a dodatkowe zasoby i inne bezpłatne kursy znajdują się na stronie wirtualnych warsztatów dla uczniów themicrosoft.com.

Microsoft opracował także dwie lekcje w ramach Microsoft Learn, skierowane do bardziej doświadczonych programistów, uczniów szkół średnich i studentów oraz dorosłych, pomagające trenerom koszykówki analizować statystyki zawodników w podejmowaniu decyzji na bieżąco podczas rozgrywki.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: "Space Jam: A New Legacy": LeBron James, Królik Bugs i Xbox zapraszają do tworzenia gry (wideo)