Spadek Radia Eska i Złote Przeboje. ZET Chilli o 200 proc. do góry (dane sieci radiowych za II kwartał)
W II kwartale br. na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce znalazła się Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio ZET Chilli, zaś najwięcej straciło Radio Plus - raport Wirtualnemedia.pl.
W okresie od kwietnia do czerwca 2015 roku udział w rynku sieci radiowej Radio Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 7,2 proc., czyli o 6,49 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5 proc., po spadku o 1,96 proc.
Ostatnią lokatę podium zajęły Złote Przeboje (3,3 proc. udziału; w dół o 13,16 proc.).
Tuż za podium znalazło się RMF MAXX. Stacja ta odnotowała stratę słuchalności w II kwartale br. o 6,06 proc. do 3,1 proc.
Pierwszą piątkę zestawienia zamyka Radio Plus, które zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 23,81 proc. do 1,6 proc.
Natomiast największy wzrost, wynoszący 200 proc. do 0,3 proc., odnotowało Radio ZET Chilli, które w rankingu zajęło dziewiątą lokatę - ostatnią. Rok wcześniej na tych częstotliwościach nadawało Antyradio, które od połowy lutego br. przejęło kilkanaście nadajników Radia ZET Chilli (więcej na ten temat).
Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75) | kwiecień 2010 : czerwiec 2010 | kwiecień 2011 : czerwiec 2011 | kwiecień 2012 : czerwiec 2012 | kwiecień 2013 : czerwiec 2013 | kwiecień 2014 : czerwiec 2014 | kwiecień 2015 : czerwiec 2015 |
ESKA | 7,3% | 7,8% | 7,7% | 8,0% | 7,8% | 7,2% |
Audytorium 17 | 5,4% | 5,4% | 4,9% | 5,0% | 5,1% | 5,0% |
Złote Przeboje | 2,6% | 3,0% | 3,4% | 3,4% | 3,8% | 3,3% |
RMF MAXXX | 3,1% | 3,5% | 3,3% | 3,2% | 3,3% | 3,1% |
Radio Plus | 0,9% | 0,9% | 0,7% | 2,4% | 2,2% | 1,6% |
ZET GOLD (do czerwca ub.r. Planeta FM) | 1,2% | 1,1% | 0,9% | 0,9% | 0,8% | 0,9% |
WAWA | 0,6% | 0,9% | 0,8% | 0,9% | 0,8% | 0,9% |
Rock Radio | 0,1% | 0,2% | 0,2% | 0,4% | 0,5% | 0,6% |
Zet Chili | - | - | - | - | - | 0,3% |
Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.
Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75) | kwiecień 2014 : czerwiec 2014 | lipiec 2014 : wrzesień 2014 | październik 2014 : grudzień 2014 | styczeń 2015 : marzec 2015 | kwiecień 2015 : czerwiec 2015 |
ESKA | 7,7% | 7,6% | 8,4% | 7,8% | 7,2% |
Audytorium 17 | 5,1% | 4,8% | 5,8% | 5,5% | 5,0% |
Złote Przeboje | 3,8% | 3,3% | 3,1% | 3,5% | 3,3% |
RMF MAXXX | 3,3% | 3,4% | 3,1% | 3,0% | 3,1% |
Radio Plus | 2,1% | 2,3% | 2,0% | 2,0% | 1,6% |
ZET GOLD (do czerwca ub.r. Planeta FM) | 1,1% | 1,0% | 1,2% | 1,3% | 0,9% |
WAWA | 0,8% | 0,7% | 0,7% | 0,7% | 0,9% |
Rock Radio | 0,5% | 0,5% | 0,5% | 0,6% | 0,6% |
Zet Chili | 0,1% | 0,1% | 0,2% | 0,2% | 0,3% |
N= | 21 057 | 21 096 | 21 079 | 20 907 | 21 048 |

Newsletter



.png)



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Spadek Radia Eska i Złote Przeboje. ZET Chilli o 200 proc. do góry (dane sieci radiowych za II kwartał)