Spar stawia na markę własną N°1 Value
Spar International poszerza asortyment marki własnej N°1 Value dla 40 krajów, w tym dla Polski. Polski oddział detalisty wprowadzi do oferty 70 ze 100 pozycji marki własnej Spar N°1 Value jeszcze w tym roku.
Spar wprowadza innowacje w markach własnych – teraz dostępna jest pełna gama stu produktów marki N°1 Value. W Polsce asortyment obejmuje 70 ze 100 pozycji , w tym karmy dla zwierząt domowych, chusteczki do użytku domowego, do rąk i dla niemowląt, czy papier toaletowy. Wszystkie pochodzą z Europy, większość jest produkowana w Polsce.
Kilkaset produktów marki własnej Spar
Obecnie Spar Polska oferuje ponad 450 produktów pod własną marką, z czego 20% to produkty eksportowe – w tym wyjątkowe wina z RPA i Włoch.Wzrost udziału marki własnej SPAR w sprzedaży w Polsce przekracza rokrocznie 22%, również w roku bieżącym.
- Inwestycje firmy Spar w jej asortyment wzmacniają siłę całej sieci w regionie. W ramach naszej współpracy ze SPAR International produkty marki własnej Spar są dostępne dla wszystkich partnerów detalicznych w naszym centrum logistycznym w Starych Gnatowicach pod Warszawą. Klienci w placówkach Spar mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną Spar, których asortyment jest wciąż rozwijany - podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep Spar.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 



 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Spar stawia na markę własną N°1 Value