Spółka PushAd Sofware dołącza do Grupy AdNext
W skład Grupy AdNext weszła spółka PushAd Sofware, specjalizująca się w wysyłce powiadomień push z poziomu aplikacji. AdNext wesprze firmę kapitałowo oraz w obszarze marketingu i sprzedaży.
Spółka PushAd Software powstała na początku maja tego roku, a jej współpraca z Grupą AdNext trwa od marca. Na czele firmy stoi Bartłomiej Kawecki. Po wejściu do Grupy AdNext, startup może liczyć na wsparcie kapitałowe oraz marketingowo-sprzedażowe.
- Dołączenie do grupy AdNext nowej spółki jest kolejnym etapem w jej rozwoju i budowaniu kompetencji pozwalających jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Aplikacja PushAd daje im możliwości, których dotąd nie mogli mieć w tak łatwej formie. To właśnie ze względu na potencjał tego narzędzia zdecydowaliśmy się na współpracę z jego twórcami – komentuje Rafał Oracz, CEO Grupy AdNext.
Aplikacja PushAd ułatwia wydawcom, e-sklepom i blogerom budowanie baz subskrybentów i wysyłanie im push notyfikacji. Użytkownicy dostają w czasie rzeczywistym powiadomienia z wybranych witryn w formie klikalnych kart na ekranach komputerów, tabletów i smartfonów – bez konieczności otwierania stron, z których są wysyłane.
Aplikacja informuje o nowych artykułach na stronie, aktualnych promocjach – nie wymaga do tego tworzenia baz danych telefonów czy maili użytkowników.
W skład Grupy AdNext, zrzeszającej agencje usług marketingu internetowego, wchodzą: Optimise (performance marketing), Szeri-Szeri (współpraca z influencencerami), MediaTeam Interactive (data mininig), Gamifi (gamifikacja) oraz powstała w zeszłym roku Scoop (content marketing).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Spółka PushAd Sofware dołącza do Grupy AdNext
Nie wiem czy to była dobra decyzja dla PushhAd.
Jakie odczucia po pierwszym półroczu ;) ?
P.
Ania