Sprzedaż „Brava Girl” w ciągu 10 lat spadła o 83 proc. Dane pism młodzieżowych
W ciągu 10 lat wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od stycznia do maja 2015 roku wyniosła 65 873 egz. W porównaniu do całego 2014 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 33,43 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Od 2006 roku tytuł ten notuje spadek średniej sprzedaży ogółem (wyjątkiem był tutaj tylko 2010 rok) - w porównaniu do całego 2006 roku wyniki sprzedażowe tego magazynu zmalały o 75,69 proc., a w porównaniu do 2011 roku - o 66,91 proc. Zaś od 2005 roku „Bravo” straciło 74,86 proc. sprzedawanych egz.
Druga pozycja przypadła magazynowi „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w porównaniu do 2005 roku zmniejszyła się o 63,51 proc. do poziomu 40 253 egz.
Od 2006 do 2008 roku miesięcznik ten zyskiwał na sprzedaży, ale potem jego wyniki zaczęły maleć. Reasumując, od 2005 roku zmalały one o 63,51 proc., a od 2008 roku - 68,11 proc.
Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 82,84 proc. do 31 965 egz. Warty zauważenia jest fakt, że magazyn ten każdego roku notował spadek sprzedaży.
Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się w ciągu 10 lat o 82,59 proc. i wyniosła 25 814 egz.
.png)
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.[
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Brava Girl” w ciągu 10 lat spadła o 83 proc. Dane pism młodzieżowych