Startuje astrologiczna Rodin TV. Atmedia brokerem reklamowym
Atmedia rozpoczyna obsługę w zakresie sprzedaży reklam Rodin TV, nowego kanału poświęconego m.in. astrologii i zielarstwu. Stacja właśnie rusza z nadawaniem, a reklamy będzie emitować od września.
Program Rodin TV jest skierowany do dorosłych widzów - przede wszystkim z grupy wiekowej 30-55 lat - zainteresowanych astrologią, ezoteryką i zielarstwem. W ramówce stacji znajdują się m.in. horoskopy, programy poradnikowe i ciekawostki z życia gwiazd. Programy na żywo - zakładające liczne interakcje z widzami - są nadawane od 9 rano do 2 w nocy.
Rodin TV rozpoczął emisję 10 sierpnia. Stacja jest dostępna na Cyfry+, a także bezpłatnie - poprzez satelitę HotBird. Nadawca kanału prowadzi obecnie rozmowy dotyczące poszerzenia jego dystrybucji.
Pierwsze reklamy będą emitowane w Rodin TV we wrześniu, kiedy stację obejmie pomiar telemetryczny Nielsen Audience Measurement. Sprzedażą oferty marketingowej kanału zajmuje się Atmedia, proponując zakup zarówno kampanii spotowych, jak i akcji specjalnych.
Rodin TV zdecydowała się na współpracę z Atmedia po przeglądzie ofert brokerów reklamy telewizyjnej. - O wyborze Atmedia przesądziły atrakcyjność i wiarygodność oferty. Liczymy na długoterminową, stabilną współpracę - deklaruje Andrzej Rojek, właściciel i prezes zarządu Rodin TV.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Startuje astrologiczna Rodin TV. Atmedia brokerem reklamowym