Stopklatka ze wzrostem wpływów i 738 tys. zł straty netto
W pierwszym kwartale br. spółka, do której należą kanał Stopklatka TV i serwis internetowy Stopklatka.pl, zanotowała wzrost przychodów do 6,05 mln zł. Natomiast strata netto firmy zmalała w skali roku ponad dwukrotnie, do 738 tys. zł.

Wpływy Stopklatki ze sprzedaży od stycznia do marca br. wyniosły 6,05 mln zł i były o 6,6 proc. wyższe niż rok wcześniej, kiedy osiągnęły wartość 5,68 mln zł. Spółka zanotowała 738 tys. zł straty netto, wobec 1,68 mln rok wcześniej.
Firma zarabia prawie wyłącznie na sprzedaży reklam - w pierwszym kwartale br. jej wpływy z tego tytułu wyniosły 6,03 mln zł, a rok wcześniej - 5,63 mln zł.
Po stronie wydatków zdecydowanie największe są koszty obce: od stycznia do marca br. osiągnęły wartość 3,43 mln zł, a przed rokiem - 3,17 mln zł. Amortyzacja środków trwałych i wartości niematerialnych w pierwszym kwartale br. wyniosła 2,18 mln zł (wobec 1,99 mln zł rok wcześniej), a koszty świadczeń pracowniczych - 591 tys. zł (666 tys. zł rok wcześniej).

W całym ub.r. Stopklatka miała 25,66 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,19 mln zł straty netto. W styczniu br. spółka zakończyła emisję swoich nowych akcji, z której pozyskała 10,67 mln zł. Większość z tej kwoty przeznaczyła na spłatę zadłużenia.
Według danych Nielsen Audience Measurement w kwietniu br. kanał Stopklatka miał 0,88 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Stopklatka ze wzrostem wpływów i 738 tys. zł straty netto