Nowa Era szykuje dwa nowe magazyny dziecięce pod marką „Świerszczyk”
Wydawnictwo Nowa Era w przyszłym roku wprowadzi do sprzedaży dwa nowe tytuły oparte na marce „Świerszczyk”: na początku stycznia kwartalnik z zabawami logicznymi “Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki”, a w marcu magazyn przyrodniczy „Świerszczyk. Reporter”.
„Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki” to czasopismo zawierające wszelkiego rodzaju zabawy i gry umysłowe - głównie krzyżówki, ale także wykreślanki, rebusy i łamigłówki. Podczas ich rozwiązywania, dzieci będą mogły w przyjemny sposób ćwiczyć logiczne myślenie, pamięć i koncentrację, poznawać nowe słowa i rozwijać wyobraźnię.
Natomiast „Świerszczyk. Reporter” jest skierowany do dzieci, które interesują się nauką i przyrodą. Tematem każdego numeru będzie wybrana grupa zwierząt - dzieci będą mogły poznać szereg ciekawostek na ich temat, a przy okazji zdobyć wiedzę na temat środowiska naturalnego i życia człowieka. W przyszłym roku ukażą się trzy numery nowego pisma.
Oba nowe tytuły są przeznaczone dla dzieci w wieku 5-10 lat. - Do rozszerzenia portfolio czasopism opartych na brandzie „Świerszczyka” skłonił nas stały i stabilny wzrost sprzedaży magazynu. W okresie od stycznia do sierpnia tego roku wyniósł on 17%, przy średniej miesięcznej wynoszącej 32 421 egz. W analogicznym okresie 2019 roku liczba ta wynosiła 27.610 egzemplarzy - opisuje Eliza Amanowicz, dyrektor marketingu w wydawnictwie Nowa Era.
Do grona współpracowników kwartalnika „Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki” należą m.in: Małgorzata Strzałkowska i Karolina Haka Makowiecka oraz znakomici ilustratorzy - Piotr Nagin, Marcin Bruchnalski i Ewa Podleś. Projekt nowej okładki wykonał Marcin Łazowski.
Pismo „Świerszczyk. Reporter” tworzyć będą m.in Ewa Zachara, Joanna Szulc, Anna Kłopotek, Katarzyna Rygiel i ilustratorzy: Agnieszka Antoniewicz, Marcin Łazowski, Piotr Nagin i Marcin Bruchnalski.
- Już w 2019 roku wprowadziliśmy na rynek trzy testowe wydania specjalne „Świerszczyka”. Mimo równoległej obecności na rynku głównego magazynu, każde z nich sprzedało się w nakładzie 16 000 egzemplarzy - podkreśla Eliza Amanowicz.
- „Świerszczyk” jest pismem przede wszystkim literackim. Wydając kolejne magazyny i poszerzając ofertę tematyczną, wychodzimy naprzeciw potrzebom dzieci, które lubią zabawy logiczne oraz interesują się nauką i przyrodą. Jednocześnie cały czas przykładamy dużą wagę do wysokiego poziomu merytorycznego nowych tytułów - będzie o nie dbał ten sam zespół, który odpowiada za sukces magazynu literackiego „Świerszczyk” - dodaje.
Nakład magazynów „Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki” oraz „Świerszczyk. Reporter” wyniesie ok. 35 tys. egzemplarzy. Nowa Era prognozuje sprzedaż pierwszych numerów na poziomie co najmniej 15 tys. egzemplarzy.
Styczniowa premiera kwartalnika „Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki” zostanie wsparta działaniami reklamowymi online, a także w punktach sprzedaży prasy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nowa Era szykuje dwa nowe magazyny dziecięce pod marką „Świerszczyk”