„Szkło kontaktowe” wygrywa z „W tyle wizji”. Udany start „W tyle wizji ekstra”
W jesiennej ramówce codziennych wieczornych satyryczno-komentatorskich programów więcej widzów ma „Szkło kontaktowe” TVN24, które ogląda 651 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” TVP Info śledzi 394 tys. osób, a „W tyle wizji ekstra” - 427 tys.

Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 września do 6 listopada 2016 roku wyniosła 651 tys. osób. Przełożyło się to na 5,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,29 proc. w grupie 16-49 oraz 2,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. (tj. od 1 września do 6 listopada 2015) widownia audycji wzrosła o 166 tys. osób. Wówczas „Szkło kontaktowe” gromadziło 485 tys. oglądających (odpowiednio 4,09 proc., 1,69 proc. oraz 2,09 proc. udziału).
TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) od 1 kwietnia br. emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W okresie od 1 września do 6 listopada br. audycję tę oglądało średnio 394 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 3 proc., 0,64 proc. oraz 1,36 proc.
Z kolei „W tyle wizji ekstra” od początku emisji, czyli od 3 października br. (emisja w dni powszednie o 22.30, tuż po „W tyle wizji”) śledzi średnio 427 tys. osób, co daje TVP Info odpowiednio 3,85 proc., 0,70 proc. oraz 1,50 proc. udziału.
Dla porównania, TVP Info w analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji „W tyle wizji” i „W tyle wizji ekstra” pokazywała „Panoramę dnia”, która gromadziła średnio 391 tys. widzów (odpowiednio 3,09 proc., 1,55 proc. oraz 1,98 proc. udziału).
Tytuł | Kanał | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | ||
01.09.2016 - 06.11.2016 | |||||||
SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./ | TVN24 | 650 838 | 5,44% | 68 308 | 1,29% | 181 676 | 2,36% |
W TYLE WIZJI /PROG.SATYR./ | TVP INFO | 393 957 | 3,00% | 36 188 | 0,64% | 112 324 | 1,36% |
W TYLE WIZJI EXTRA /PROG.SATYR./ | TVP INFO | 427 294 | 3,85% | 34 662 | 0,70% | 108 230 | 1,50% |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
01.09.2015 - 06.11.2015 | |||||||
PANORAMA DNIA | TVP INFO | 390 886 | 3,09% | 88 041 | 1,55% | 160 822 | 1,98% |
SZKLO KONTAKTOWE /PROG. PUBL. POL./ | TVN24 | 484 632 | 4,09% | 90 654 | 1,69% | 160 816 | 2,09% |
„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są: Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz, Marek Przybylik, Grzegorz Markowski. Ponadto w kwietniu br. do prowadzenia audycji po kilku latach przerwy powrócił Kamil Dąbrowa, a od lipca br. nowym komentatorem audycji jest Michał Kempa.
„W tyle wizji” to nowy program satyryczny komentujący bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego. Oprócz niego program na zmianę prowadzą Łukasz Warzecha, Dorota Łosiewicz, Rafał Ziemkiewicz, Wiktor Świetlik, Stanisław Janecki, a od listopada br. również Magdalena Ogórek.
Z kolei „W tyle wizji extra” to dodatkowa część „W tyle wizji”, w której jest więcej rozmów telefonicznych z widzami i opinii od nich niż w zasadniczej części programu. Obie części audycji danego dnia są prowadzone przez tę samą dwójkę dziennikarzy.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” wygrywa z „W tyle wizji”. Udany start „W tyle wizji ekstra”