Tailor Made PR poprowadzi relacje mediowe dla marki Gum
Tailor Made PR odpowiada za zarządzanie relacjami mediowymi japońskiej marki Gum (Sunstar Europe), oferującej produkty do codziennej pielęgnacji jamy ustnej.

Współpraca opiera się na wypracowaniu dedykowanych publikacji w mediach lifestylowych, kobiecych i parentingowych, której efektem będzie poszerzenie świadomości konsumentów w zakresie nowoczesnej pielęgnacji jamy ustnej.
Działania są prowadzone w ramach komunikacji produktowej i opierają się na bezpośrednich kontaktach z dziennikarzami.
Do tej pory działania komunikacyjne marki w przyjmowanych planach marketingowych skupiały się jedynie na płatnych współpracach z mediami i były realizowane jako klasyczne kreacje ATL. Istotą briefu dla agencji było pozycjonowanie GUM jako eksperta i lidera w zakresie innowacji. Zadaniem Tailor Made PR jest wprowadzenie do komunikacji storytellingu i edukacja w zakresie zależności między zdrowiem jamy ustnej a zdrowiem całego organizmu.
Umowa została zawarta na czas określony, do końca 2022 r. z chęcią przedłużenia kontraktu.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tailor Made PR poprowadzi relacje mediowe dla marki Gum