Nowi klienci Tailor Made PR
Tailor Made PR poszerzyło grono klientów z branży motoryzacyjnej.
W ostatnim czasie do grona klientów Tailor Made PR dołączył Inchcape – autoryzowany dealer samochodów BMW i MINI oraz Kompania Piwowarska i marka Peroni, która jest sponsorem jednego z topowych teamów Formuły 1. W ostatnim czasie do grona klientów agencji dołączyła także spółka Astara Poland, która jest polskim wyłącznym importerem i dystrybutorem samochodów i części zamiennych marki Mitsubishi Motors.
Astara Poland klientem Tailor Made PR
Współpraca z Astarą zakłada trzy etapy działań, które realizowane są od września 2022 do kwietnia 2023. Finalnym efektem współpracy będzie kilkumiesięczna kampania influencerska obejmująca produkcję dedykowanego kontentu we współpracy z twórcami na ich kanałach w social media. Najważniejszą wartością kolaboracji jest wiarygodność przekazu i ukazanie doświadczenia z jazdy nowym Mitsubishi ASX, który swoją premierę światową miał we wrześniu br.
Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego, na które agencja odpowiedziała a działania w ramach tej kooperacji potrwają do kwietnia 2023 r. Za pion klientów z branży moto z ramienia agencji odpowiada Marta Lewowska – account director.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowi klienci Tailor Made PR