Nowy Lech Free 0,0% promowany reklamą "Lechendy mogą wszystko" (wideo)
Kompania Piwowarska rozpoczęła promocję nowego piwa Lech Free 0,0% Arbuz z miętą. Działania reklamowe pod hasłem "Lechendy mogą wszystko" przygotowały agencje Bardzo, dom produkcyjny OTO Film, dom mediowy Zenith, Cut the Mustard i Tailor Made PR.
Reklama nowego smakowego wariantu Lech Free 0,0%, produkowanego przez Kompanię Piwowarską trafiła do emisji 12 kwietnia. Podobnie jak w poprzednich spotach, o nowym połączeniu bezalkoholowego piwa z owocowymi smakami śpiewa w krótkiej piosence znany z wcześniejszych reklam bard.
Nowy Lech Free Arbuz z Miętą jest połączeniem bezalkoholowego piwa ze słodyczą arbuza i rześkością mięty. Wariant jest dostępny w sprzedaży od marca
Za koncepcję spotu komunikującego nowego wariantu odpowiada agencja Bardzo, zaś za jego produkcję dom produkcyjny OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital prowadzi agencja Cut the Mustard, a agencja Tailor Made PR odpowiedzialna jest za współpracę z influencerami i komunikację PR.
W jednej z ostatnich kampanii pod hasłem "Lechendy mogą wszystko" promowany był Lech Free 0,0%.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowy Lech Free 0,0% promowany reklamą "Lechendy mogą wszystko" (wideo)