1,12 mln widzów „Tajemnicy zawodowej”, TVN liderem w 16-49
Nowy serial „Tajemnica zawodowa” oglądało średnio 1,12 mln widzów, o 40 tys. osób więcej niż drugi sezon „Ameryki Express” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję lidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,31 mln zł.
Premierowe odcinki nowego serialu „Tajemnica zawodowa” na antenie TVN oglądać można w środy o godz. 21.30, w okresie od 17 lutego do 21 kwietnia br. Średnia widownia produkcji wyniosła 1,12 mln osób, co przełożyło się na 8,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 8,72 proc. w grupie 16-59 oraz 13,29 proc. w grupie kobiet 25-49 zamieszkałych miastach - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się drugi odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,23 mln oglądających.
Dla porównania, reality-show „Ameryka Express 2”, emitowany niemal w tym samym paśmie wiosną ub.r., oglądało 1,08 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 8,70 proc., 13,25 proc. i 11,21 proc. Nowy serial zyskał 40 tys. widzów.
TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. liczne seriale, osiągała 11,33 proc. udziału. Druga była TVP1 (różne audycje; 9,16 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne, „Komisarz mama” i „Love Island. Wyspa miłości”; 7,17 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był pierwszy. Drugie miejsce stacja zajęła w grupie 16-59.

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków „Tajemnicy zawodowej” wyniosły 12,31 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
O czym serial „Tajemnica zawodowa”
W 10-odcinkowym serialu zagrali: Piotr Stramowski (Miller), Anna Dereszowska (Kinga Górska), Andrzej Zieliński (Wiktor Bielski, ojciec Julii), Tamara Arciuch (Monika Litwin), Justyna Zielska i Antonina Litwiniak (Paula i Lenka, córki Julii i Andrzeja).
Trzy seriale i dwa programy nowościami TVN na wiosnę. "Wydajemy więcej, ale wydatki rozkładają się inaczej"
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 1,12 mln widzów „Tajemnicy zawodowej”, TVN liderem w 16-49