Tauber Promotion zmienia profil działalności. Koniec z PR
Tauber Promotion 1 lipca kończy działalność pod obecną nazwą i zmienia się w Tauber – rodzinny wehikuł inwestycyjny. Przez 30 lat agencja świadczyła usługi public relations i investor relations.

Jak poinformowała na swoim profilu na LinkedIn Joanna Tauber, prezeska Tauber Promotion, firma pod nową nazwą skupia się od lipca w ramach wehikułu inwestycyjnego na nieruchomościach, aktywach alternatywnych (głównie private equity i venture capital), dywidendowych i odsetkowych
oraz rodzinnych winnicach.
Tauber Promotion kończy z PR
„Kończymy tym samym operacyjną działalność z zakresu PR i IR, dziękując naszym wieloletnim klientom za dotychczasową współpracę z nadzieją dalszego wspólnego działania, tym razem już na polu inwestycyjnym. Zespołowi Tauber Promotion, który przez te wszystkie lata z wielką pasją i zaangażowaniem budował pozycje naszych klientów na rynku, życzę wielu sukcesów na dalszej drodze zawodowej” – skomentowała Joanna Tauber.
Agencja Tauber Promotion specjalizowała się w PR korporacyjnym, komunikacji z rynkiem kapitałowym, zarządzaniu kryzysowym oraz w marketingu dla branży nieruchomości.
Mariusz Skowronek, dotychczasowy wiceprezes Tauber Promotion, od lipca uruchamia nową agencję Lark Promotion. Będzie specjalizować się w PR, IR i marketingu.
Dołącz do dyskusji: Tauber Promotion zmienia profil działalności. Koniec z PR