Telepolis na nowo. „Wajcha priorytetów w kierunku jakości”
Serwis technologiczny Telepolis.pl, kilka miesięcy temu przejęty przez Online Venture, ruszył w nowej odsłonie. Szef Online Venture Sebastian Felkner ogłasza „przesunięcie wajchy priorytetów w kierunku jakości”.
Telepolis.pl zyskał nowe logo, szatę graficzną i układ. Sebastian Felkner podkreślił na Linkedin, że obecny nowoczesny i uporządkowany.
W serwisie zmienia się dużo więcej. Felkner zapowiedział „przesunięcie wajchy priorytetów w kierunku jakości”. - Wciąż chcemy dużych zasięgów, ale nie mamy ciśnienia na AŻ TAK duże. W przyszłości Telepolis ma być miejscem, w którym można przeczytać więcej pogłębionych treści - opisał.
W wymiarze reklamowym na to oznaczać „mniej reklamy programatycznej na rzecz wartościowych i nieinwazyjnych partnerstw bezpośrednich”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Zmiany wprowadzamy stopniowo, bo „nie od razu Rzym zbudowano” a „dziecka nie wylewa się z kąpielą”. Kierunek jednak jest jasny i cieszy, że osiągnęliśmy kamień milowy, który stanowi solidną podwalinę dla dalszej ewolucji jakościowej dokonującej się w Telepolis - zaznaczył szef Sebastian Felkner.
Online Venture, do której należą też serwisy Meczyki.pl i PPE.pl, przejęła Telepolis.pl od Comperii, płacąc 9,6 mln zł. Według badania Mediapanel w listopadzie br. Telepolis odwiedziło 5,24 mln internautów, spędzając w serwisie średnio 2 minuty i 37 sekund. Witryna od wielu miesięcy jest liderem zasięgowym w kategorii technologicznej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Telepolis na nowo. „Wajcha priorytetów w kierunku jakości”