Telma Group Communications wypromuje grę FIFA 12
Telma Group Communications rozpoczęła współpracę z firmą Electronic Arts Polska. Zajmie się działaniami PR dla gry FIFA 12.
Agencja poprowadzi działania PR dla FIFA 12. W ramach projektu Telma Group Communications zajmie się doradztwem strategicznym i działaniami z zakresu media relations.
Ponadto, agencja poprowadzi działania PR dla polskich eliminacji do finału turnieju interaktywnego FIWC 2011 organizowanego przez Electronic Arts i Sony Computer Entertainment Polska.
Osobą odpowiedzialną za realizację działań PR na rzecz firmy Electronic Arts jest Katarzyna Rąkowska. Umowa została podpisana bezterminowo.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Telma Group Communications wypromuje grę FIFA 12