TLC „zaskakuje i porusza”. Nowa oprawa i programy (wideo)
W niedzielę 1 maja br. telewizja TLC wprowadzi nową oprawę graficzną i cztery nowe programy. Zmiany w stacji będą promowane kampanią „TLC. Zaskakuje i porusza”.

Nowa oprawa graficzna TLC będzie opierała się o intensywne, kontrastujące ze sobą kolory - miętowy, czekoladowy, żółty, czerwony i różowy. W odświeżonych elementach graficznych pojawią się także emotikony.
Oprócz nowej oprawy graficznej, stacja przygotowała także odświeżoną stronę internetową, na której umieszczono m.in. generator memów.
- TLC w nowej odsłonie komunikuje się ze swoją widownią w sposób prosty i innowacyjny, unikając niepotrzebnych słów - podkreśla Bartłomiej Główczyński, channel director lifestyle Poland w Discovery Networks CEEMEA.
Zarówno nowa oprawa graficzna jak i slogan stacji - „TLC. Zaskakuje i porusza” - są polską wersją międzynarodowej kampanii „OMG with heart”.
Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana wewnętrznie. Polska odsłona kampanii marketingowej „TLC. Zaskakuje i porusza” obejmie działania promocyjne w kanałach własnych Discovery Networks, w mediach społecznościowych, w internecie i w telewizji.
Od maja na antenie TLC pojawią się cztery nowe programy. „Kilogramy zbędnej skóry” (premiera 12 maja, godz. 22.30) to serial dokumentalny opowiadający o osobach, które pomimo zwycięstwa z nadwagą, muszę zmierzyć się z uciążliwym problemem zbędnej skóry.
W programie „Odnaleźć się w chorobie” przedstawione zostaną losy osób chorujących na bardzo rzadkie schorzenia. Bohaterowie po raz pierwszy w życiu poznają kogoś, kto cierpi na tę samą przypadłość (premiera 18 maja, godz. 22.30).
„Schudnę dla Ciebie” to dokumentalna seria, której bohaterowie poddadzą się restrykcyjnej diecie i ciężkim treningom, aby zrobić wrażenie na swoich partnerach (premiera 24 maja, godz. 21.30).
W maju TLC pokaże również nowe odcinki serii „Słodki biznes”, która przedstawia życie światowej sławy mistrza cukiernictwa Buddiego Valastro (od 21 maja, godz. 18:00).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w marcu br. średni udział TLC w rynku wyniósł 0,26 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: TLC „zaskakuje i porusza”. Nowa oprawa i programy (wideo)