Bartłomiej Główczyński: z Warner Bros. Discovery do FCB&theMilkman
Bartłomiej Główczyński dołącza do agencji kreatywnej FCB&theMilkman. Po wielu latach pracy w grupie Discovery będzie odpowiedzialny za relacje z klientami FCB&theMilkman jako business development director.
Główczyński z Warner Bros. Discovery związany był od 2003 r. Zaczynał w biurze reklamy Discovery Networks w Polsce jako ad sales manager. Potem został brand partnership managerem, a następnie marketing managerem. W latach 2014-2018 pracował jako dyrektor kanałów lifestylowych. Po wejściu TVN w struktury Discovery Bartłomiej Główczyński został zastępcą dyrektora kanałów lifestylowych. W listopadzie 2019 r. objął funkcję szefa ramówki platformy streamingowej Player. Z nadawcą rozstał się we wrześniu tego roku. Karierę rozpoczynał w ZenithOptimedia.
Główczyński odpowie za rozwój biznesu FCB&theMilkman
W agencji FCB&theMilkman Główczyński będzie pracował bezpośrednio z Agnieszką Klimczak i Małgorzatą Drozdowską, które tworzą team kreatywny.
- FCB&theMilkman w Polsce ma szansę stać się partnerem pierwszego wyboru dla marek, chcących wyróżnić się i prowadzić kampanie zmieniające zachowania i nawyki konsumentów – tłumaczy Bartłomiej Główczyński, business development director w FCB&theMilkman. - To właśnie charakter realizowanych kampanii kreatywnych, które dotykają tematów ważnych i ambitnych, przekonał mnie do zaangażowania się w rozwój działań polskiego zespołu FCB – podkreśla Bartłomiej Główczyński.
Agencja kreatywna FCB&theMilkman jest częścią globalnej sieci FCB.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Główczyński: z Warner Bros. Discovery do FCB&theMilkman