Śliwka Nałęczowska z nową komunikacją wizerunkową
Marka Śliwka Nałęczowska (Colian) wystartowała z nową kampanią wizerunkową autorstwa agencji FCB&theMilkman. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki oraz zaprezentowanie trzech wymiarów doznań jakich można doświadczyć delektując się czekoladowym przysmakiem.
Po licznych edycjach akcji „Design by Śliwka” marka zdecydowała się na pełnoskalową kampanię reklamową, której celem jest budowanie wyróżnialności i wizerunku Śliwki Nałęczowskiej.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja FCB&theMilkman, która pracuje dla marki od niedawna. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Filmy wyprodukowała Papaya Films. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadają twórcy reprezentowani przez Papaya Roster – Marysia Makowska i Igor Połaniewicz.
- Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie zjawiska ASMR, aby pokazać emocje jakie towarzyszą konsumpcji pralin Śliwka Nałęczowska. Pokazaliśmy chrupiącą czekoladę, przepyszny krem i, to co najważniejsze, soczystą śliwkę. Całość okrasiliśmy pięknymi ujęciami, dźwiękami i aksamitnym głosem lektorki. Nie użyliśmy żadnego podkładu muzycznego. Wierzymy, że te zabiegi wybiją kreację z natłoku reklam – mówi Jan Zagrodzki, dyrektor zarządzający FCB&theMilkman.
Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie, DOOH i social mediach.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Śliwka Nałęczowska z nową komunikacją wizerunkową