“No to rura!”. Park wodny Suntago promuje zjeżdżalnie
W czwartek 15 maja startuje nowa kampania reklamowa parku wodnego Suntago, promująca zjeżdżalnie. Na potrzeby kampanii stworzono platformę kreatywną „Suntago – Portal do świata emocji”, której centralnym motywem wizualnym jest okrągły portal, inspirowany przekrojem zjeżdżalni.

– Dlaczego „Portal”? Bo wejście do Suntago i zjazd na jednej z ponad 35 zjeżdżalni (o łącznej długości przekraczającej 3,5 km) to jak przekroczenie granicy do zupełnie innego świata – pełnego emocji, ruchu i autentycznej zabawy. Niezależnie od wieku – duży czy mały – każdy natychmiast przenosi się do świata dziecięcej radości, zabawy, emocji – informuje agencja Brasil, odpowiedzialna za opracowanie platformy komunikacyjnej „Suntago – Portal do świata emocji”.
– Spot otwierający kampanię to pełne emocji wideo, łączące grę aktorską z zaawansowaną postprodukcją i technologią AI. Pokazuje intensywne przeżycia i eksplozję radości towarzyszącą zjazdom w tropikalnej dżungli Suntago – w otoczeniu ponad 700 prawdziwych palm – wyjaśnia agencja.
Pierwszy flight kampanii skierowany jest do rodzin z dziećmi. Kolejne odsłony kampanii będą adresowane do grup odbiorców powyżej 16. roku życia i promować będą atrakcje ukierunkowane na relaks i odnowę biologiczną.
Kampania będzie realizowana w telewizji, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym cyfrowych.
Za produkcję i reżyserię spotu odpowiada Letemknow, za nową strategię marki agencja Touchideas, a za zakup mediów Initiative.
Dołącz do dyskusji: “No to rura!”. Park wodny Suntago promuje zjeżdżalnie