Touchideas autorem nowej identyfikacji wizualnej piwa Warka
Agencja Touchideas przeprowadziła rebranding marki piwa Warka (Grupa Żywiec). Nowa identyfikacja wizualna łączy pięć wieków tradycji z odważnym, współczesnym designem, tworząc pomost między przeszłością a teraźniejszością.

Sercem metamorfozy jest Tarcza Warki, inspirowana heraldyką i emblematami klubów sportowych. Symbolizuje wartości marki: siłę, lojalność, dumę i poczucie przynależności. Wyrazista czerwień i dynamiczny skośny pas w tle podkreślają nowoczesny charakter, zwiększając jednocześnie widoczność produktu na półce.
– Wydobyliśmy wspaniałe dziedzictwo Warki i dostosowaliśmy je do współczesnego świata. Dziś marka jest zarówno autentyczna, jak i jasna w przekazie – podkreślają Marta Szymkowiak i Krzysztof Szwedowski, dyrektorzy kreatywni Touchideas.
Rebranding jako strategiczny krok
Proces rebrandingu wymagał odważnej ewolucji wizerunku marki – przełamania schematów, by przyciągnąć nowych odbiorców, przy jednoczesnym zachowaniu szacunku dla tradycji, która przez lata zbudowała lojalność dotychczasowych klientów.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z rebrandingu Warki. Głęboka zmiana wizerunku marki była możliwa dzięki odwadze zespołu Warka i świetnej współpracy z kilkoma agencjami – dodaje Bartek Serafiński, CEO Touchideas.
Niedawno Warka wprowadziła nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta.
Dołącz do dyskusji: Touchideas autorem nowej identyfikacji wizualnej piwa Warka