SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pasibus z nowym brandingiem od BNA

Polska sieć burgerowni Pasibus przechodzi kompleksowy rebranding. Za koncept strategiczny i identyfikację marki odpowiada agencja brandingowa BNA/ Brand New Attitude. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Wraz z rosnącą skalą działania, Pasibus stanął przed wyzwaniem utrzymania swojej autentyczności i lokalnego charakteru w nowych kontekstach rynkowych. Odpowiedzią na wyzwanie był rebranding, zrealizowany wspólnie z agencją BNA/ Brand New Attitude.

Proces objął nie tylko warstwę wizualną, ale też komunikacyjną i wartościową. Efektem jest nowa identyfikacja graficzna, spójna w każdym punkcie kontaktu z marką – od lokali, przez opakowania, aż po kanały online i działania employer brandingowe.

fot. materiały prasowe

– Zależało nam, by nowy Pasibus był bardziej wyrazisty, lepiej widoczny w przestrzeni, ale nadal pozostał sobą. To przykład na to, że skalowanie marki nie musi oznaczać jej wygładzenia. Wręcz przeciwnie – może być okazją do jej wzmocnienia” – mówi Andrzej Rozen, strategy director & partner BNA/.

Pasibus to polska marka gastronomiczna, która w ciągu dekady przekształciła się w brand z siecią 36 lokali stacjonarnych w 15 miastach, w tym m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Lublinie, Gdyni i Bydgoszczy.

Dołącz do dyskusji: Pasibus z nowym brandingiem od BNA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl