IPG Mediabrands z certyfikatem Meta Marketing Science
Grupa IPG Mediabrands, do której należą agencje mediowe Initiative i UM oraz agencja performance marketingu Kinesso, zdobyła certyfikat Meta Marketing Science.

Certyfikat potwierdza zaawansowane kompetencje analityczne i strategiczne firmy w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych na platformach Meta – od powiązania celów biznesowych z KPI działań, oceny jakości danych i doboru odpowiednich metod pomiaru, poprzez projektowanie testów, przeprowadzanie analiz statystycznych i eksploracyjnych oraz interpretację wyników, po przygotowanie opartych na danych rekomendacji i optymalizacji.
Marketing Science to najwyższy poziom certyfikatu, jaki można zdobyć w ramach systemu certyfikacji Meta. Mają go jedynie dwie firmy w Polsce.
Certyfikacja firmy oznacza, że określona wymogami Meta liczba pracowników posiada indywidualny certyfikat Meta Marketing Science Professional. Do egzaminu certyfikacyjnego mogą podejść osoby z doświadczeniem w doradztwie w zakresie strategii pomiarowych i w realizacji pomiaru efektywności działań marketingowych.
Certyfikat potwierdza ich wiedzę i umiejętności z obszaru wnioskowania statystycznego, realizacji testów statystycznych (t-test, F-test, ANOVA) i ekonometrii oraz doświadczenie w przygotowywaniu danych do analizy statystycznej przy użyciu narzędzi analitycznych takich jak R, Python, SQL i Excel.
Dołącz do dyskusji: IPG Mediabrands z certyfikatem Meta Marketing Science