SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejna runda zwolnień w IPG Mediabrands

Grupa reklamowa IPG Mediabrands (Interpublic Group), w skład której wchodzą agencje UM czy Initiative, ogłosiła redukcje zatrudnienia w dziale analitycznym. Pracę straciło nawet do 40 osób. 

for. IPG Mediabrands/Instagram for. IPG Mediabrands/Instagram

Jak informuje branżowy serwis AdWeek, powołujący się na własne źródła, IPG Mediabrands zwolniło w tym tygodniu od 35 do 40 analityków w Stanach Zjednoczonych. Powodem jest przeniesienie tych miejsc pracy za granicę. Kompetencje działu analitycznego przejmie Global Capability Center w Indiach.

„Działania te są częścią trwającej transformacji IPG Mediabrands w celu usprawnienia działalności i dostosowania do zmieniających się potrzeb organizacyjnych” – podała grupa reklamowa w komunikacie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

IPG Mediabrands zatrudnia 18 tys. specjalistów w ponad 130 krajach. W grupie działają agencje Initiative, UM, Mediahub i Kinesso.

IPG w trakcie fuzji z konkurentem

To kolejna runda zwolnień w IPG Mediabrands. Pod koniec ubiegłego roku grupa poinformowała, że w styczniu 2025 roku zwolni 103 pracowników “z jednostki zajmującej się zakupem mediów”.

W drugiej połowie tego roku ma zostać sfinalizowana fuzja Interpublic Group, właściciela IPG Mediabrands z grupą Omnicom, do którego należą takie agencje, jak BBDO, TBWA, FleishmanHillard.

 

Dołącz do dyskusji: Kolejna runda zwolnień w IPG Mediabrands

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl