Mateusz Kucharski: z Kinesso do Aleph Group
Do zespołu Aleph Group w Warszawie dołącza Mateusz Kucharski. Wzmacnia zespół zajmujący się międzynarodowymi programatycznymi kampaniami na platformie Spotify, któremu przewodzi Kamil Grześkowiak.

Mateusz Kucharski ma kilkuletnie doświadczenie w obszarze programmatic. zdobywane w środowisku agencyjnym. Karierę w branży rozpoczynał w 2021 r. w GroupM Poland, gdzie pracował m.in. w Offshore Hubie, obsługując rynek amerykański (jako junior programmatic & performance specialist).
Bezpośrednio przed przejściem do Aleph pracował w agencji Kinesso, gdzie odpowiadał za obsługę marki Nike na rynku EMEA, co dało mu możliwość eksploracji i wdrażania najnowszych formatów reklamowych w programmaticu.
W polskim oddziale Aleph Mateusz Kucharski obejmuje stanowisko Spotify programmatic specialist. Do jego zadań będzie należało budowanie relacji z bieżącymi i nowymi klientami polskiego oddziału Aleph w kanale programmatic Spotify. W ramach swojej funkcji będzie odpowiadał za sprzedaż powierzchni reklamowej Spotify, a także wspierał jej rozwój w Polsce oraz innych rynkach, gdzie jest możliwy zakup w ramach PMP (private marketplace programmatic).
Dołącz do dyskusji: Mateusz Kucharski: z Kinesso do Aleph Group