Tiger Energy Drink wraca z nową kampanią, Wojtek Sokół w reklamie
Grupa Maspex wróciła z kampanią marki napojów energetycznych Tiger. Działania pod hasłem “Rób swoje” to mocny przekaz dla wszystkich, którzy codziennie – w swoim tempie i na własnych zasadach żyją po swojemu.

Marka Tiger w swoim spocie pokazuje ludzi, którzy bez względu na miejsce, czas i okoliczności, konsekwentnie “robią swoje”. Film składa się z dynamicznych ujęć – blokowiska, podwórka, siłowni na świeżym powietrzu. Trzech bohaterów – ambasadorów Tiger – pokazuje, że prawdziwa siła nie rodzi się na pokaz.
Wyjątkowym elementem kampanii jest udział Wojtka Sokoła – ikony autentyczności i konsekwencji. Jego charakterystyczny głos nadaje filmowi unikalny rytm i mocny przekaz. Sokół od lat idzie własną ścieżką, wierny sobie, bez kompromisów.
Kampania “Rób swoje” otwiera nowy etap współpracy z artystą – kolejne materiały z jego udziałem pojawią się w sezonie.
Działania reklamowe są szeroko wspierane w digitalu – na kanałach marki, ambasadorów i twórców w serwisach YouTube, Meta i TikTok. Dodatkowo przekaz wzmocni ogólnopolska kampania outdoorowa obejmująca billboardy i citylighty.
Za kreację reklam odpowiada Brasil Group, media zaplanował i kupił Starcom (Publicis Group).
Dołącz do dyskusji: Tiger Energy Drink wraca z nową kampanią, Wojtek Sokół w reklamie