SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Daj z siebie 1,5%” - zachęca Fundacja Rak’n’Roll

Wystartowała nowa odsłona kampanii „Daj z siebie 1,5%” zachęcającej do przekazania swojego 1,5% podatku dla Fundacji Rak’n’Roll. Działania przygotowały agencje Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, Zenith, Prodigious. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films.

Pierwsza edycja kampanii „Daj z siebie 1,5%” uruchomiona w 2024 roku, czerpała inspirację z kulturowej obsesji na punkcie „dawania z siebie 100%”. Jej przekaz był prosty: żeby pomóc, nie trzeba być na pełnych obrotach – wystarczy 1,5%.

Hasło tegorocznej kampanii zostało wzbogacone o claim „Prosty gest, a jak pomaga”, a komunikat wizualny – o mnogość gestu małego palca, który symbolizuje niewielkie, lecz znaczące wsparcie. Podobnie, jak przy pozostałych kampaniach Fundacji, siłą komunikacji jest również unikalna tonalność. Koncentruje się na ukazywaniu siły i wzmocnienia, unikając natomiast eksponowania bólu i cierpienia. 

– Fundacja Rak’n'Roll przez lata wypracowała swój charakterystyczny styl, lekki, humorystyczny i rebel. Dlatego także tym razem chcieliśmy podtrzymać tradycję i skupić się nie na chorobie, ale na sile prostego gestu, którym każdy może tak bardzo pomóc. Być charakterystycznym, być rebel, być Rak’n’Rollem w najlepszej formie – mówi Robert Kubicki, senior copywriter Saatchi & Saatchi. 

Kampania potrwa do końca kwietnia. W jej ramach powstało 60-sekundowe hero video, krótsze formy oraz materiały do social mediów, które będą promować przekazywanie 1,5%. Kampania prowadzona jest w internecie: kampania display, w social mediach i na nośnikach reklamy zewnętrznej: digital OOH. Zaplanowano też dodatkowe aktywacje działania PR oraz współpracę z influencerami.

 

Dołącz do dyskusji: „Daj z siebie 1,5%” - zachęca Fundacja Rak’n’Roll

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl