Saatchi & Saatchi z nową kampanią „Szkoła, Nowy Sezon” dla Carrefoura
Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) przygotowała dla sieci sklepów Carrefour kampanię „Szkoła Nowy Sezon”. Agencja odpowiada za lokalną strategię, nadzór produkcyjny oraz kreację kampanii, która obejmuje telewizję, digital, social media oraz POS.

Jak informuje w komunikacie prasowym agencja, akcja “Szkoła, Nowy Sezon”, “promuje szeroką ofertę artykułów szkolnych w najlepszej cenie. Na bazie globalnej strategii Saatchi & Saatchi zrealizowało lokalną odsłonę kampanii, w której rodzice mogą odbyć sentymentalny powrót do czasów szkolnych, kiedy to artykuły szkolne były wykorzystywane w najrozmaitszy, nie zawsze zgodny z przeznaczeniem sposób. W spocie elementy wyprawki szkolnej pokazane zostały oczami dziecka, gdzie ich rola ograniczona jest tylko wyobraźnią”.
Czytaj także: Saatchi & Saatchi z kampanią o kleszczowym zapaleniu mózgu
Reżyserem spotów jest Maciej Dydyński. Należąca także do Publicis Groupe agencja marketingu efektywnościowego Performics odpowiada za działania Paid Social. Za produkcję odpowiada Tank Production, postprodukcję – Badi Badi, a Arena Media – planowanie i zakup TV.
Agencja Saatchi & Saatchi zajmuje się obsługą komunikacyjną Carrefour Polska od 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi z nową kampanią „Szkoła, Nowy Sezon” dla Carrefoura